قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز سه شنبه 24 تیر 99 + جدول-راهبرد معاصر

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز سه شنبه 24 تیر 99 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز سه شنبه 24 تیر 99 اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 14
کد خبر: ۵۰۵۹۱

به گزارش راهبرد معاصر قیمت طلا در حالی افزایش را تجربه کرد که بازار سکه و ارز کاهش قیمت را تجربه کرد. قیمت طلا روند افزایشی خود را ادامه داد و با افزایش 0.6 درصدی به 992 هزار و 700 تومان رسید. قیمت دلار برخلاف دیروز با کاهش قیمت مواجه شد  و با کاهش 0.4 درصدی به 22 هزار و 742 تومان رسید. قیمت سکه امامی نیز علرغم افزایش قیمت طلا با کاهش 0.42 درصدی همراه شد و به 10 میلیون و 655 هزار تومان رسید.

قیمت طلا

آخرین نرخ اونس طلا

امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۰۶ (یک هزار و هشتصد و شش ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۴ جولای ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۲۷ درصدی به ۱,۸۰۱ (یک هزار و هشتصد و یک ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۹۲,۷۰۰ (نهصد و نود و دو هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶ درصدی داشته است.

قیمت ارز

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۶ درصدی، از ۴,۲۷۴,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و هفتاد و چهار هزار) تومان به ۴,۳۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد هزار) تومان رسید.

 

قیمت دلار امروز در صرافی

امروز قیمت دلار خلاف رشد قبلی با افت روبرو بوده است، دلار که روز قبل تا ۲۲,۷۵۲ (بیست و دو هزار و هفتصد و پنجاه و دو ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۴ جولای ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۰۴ درصدی به ۲۲,۷۴۲ (بیست و دو هزار و هفتصد و چهل و دو ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۲۳,۲۶۰ (بیست و سه هزار و دویست و شصت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۴ درصدی داشته است.

قیمت دلار

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۲۵,۰۴۵ (بیست و پنج هزار و چهل و پنج ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۲ درصدی داشته است.

قیمت سکه

قیمت پوند امروز

پوند امروز با کاهش ۱.۱۳ درصدی، از ۲۹,۶۱۱ (بیست و نه هزار و ششصد و یازده ) تومان به ۲۹,۲۷۸ (بیست و نه هزار و دویست و هفتاد و هشت ) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه امامی

امروز قیمت سکه امامی با کاهش ۰.۴۲ درصدی، از ۱۰,۷۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد هزار) تومان به ۱۰,۶۵۵,۰۰۰ (ده میلیون و ششصد و پنجاه و پنج هزار) تومان رسید.

قیمت دلار

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده